چهل میلیون مشتری در شبکه اجتماعی تلگرام، به انتظار شماست

راه اندازی ربات فروشگاهی

معرفی نسخه 5 تلینوپنل


حالا اسکریپت ربات فروشگاهی تلینوپنل ، به نسخه 5 رسیده ، اما این آپدیت با آپدیت های گذشته متفاوت است ، در آپدیت های گذشته تلینوپنل برای فروش خدمات مجازی شبکه های اجتماعی بهینه و توسعه میافت ، یعنی اینکه آپدیت برای بهبود فروش خدمات مجازی بود نه فروش محصولات دیگه ای …! ، اما خب تلینوپنل قرار نبود فقط فروشگاهی برای فروش محصولات خدمات مجازی باشه ، بلکه قرار بود به صورت چند منظوره تلینوپنلی ها بتوانند محصولات مجازی ، دانلودی ، و حتی محصولات فیزیکی را بفروشند! و از همه مهم تر اینکه تلینوپنل قرار نیست محدود به ربات تلگرامی بماند و در آینده بسیار نزدیک به شروع به توسعه اسکریپت وبسایت تلینوپنل و اپ اندرویدی تلینوپنل خواهد کرد که تلینوپنلی ها بتوانند در چند پلتفروم محصولات خود را بفروشند! پس نیاز بود یه تغییر اساسی به اسکریپت بدیم ،

خب قبل از اینکه معرفی آپدیت رو ادامه بدیم ، یک سر به داستان کاری دیجی کالا بندازیم ، یک پلتفروم خرده فروشی که الان تبدیل به فروشگاه اینترنتی بزرگی برای خودش شده است ، این پلتفروم در ابتدا با پلتفروم لگاسی طراحی شده بود ، اما با گذر زمان لگاسی دیگر نمی توانست نیاز های دیجی کالا را برطرف کنند در همین راستا دیجی کالا در یک اقدام هزینه بر و چالش بر انگیز ، وبسایت و فروشگاه خود را به سوپرنوا که مبتنی بر زبان قدرتمند PHP است منتقل کرد . اما فکر نکنید این انتقال در همین قدر که شما این جمله را خواندید سریع بوده است! این انتقال برای دیجی کالا یعنی از دست دادن اطلاعات ، از دست دادن اطلاعات محصولات قبلی و داده های دیگر … ، اما خب دیجی کالا برای رشد نیاز به این هزینه داشت و برای اینکه بتونه همین الان به عنوان بزرگ ترین خرده فروشی خاورمیانه با اختلاف فعالیت کنه ، نیاز به این هزینه داشت …

خب بپردازیم به معرفی نسخه 5 تلینوپنل ، در این نسخه ساختار ذخیره داده به صورت کلی تغییر یافته است و به همین جهت شما باید مجددا محصولات خود را در ربات اضافه کنید ، اما برای اینکه شما کمترین زمان را برای افزودن محصول بگذارید ما به صورت رایگان ویژگی ad_shop_fast را در اختیار شما گذاشتیم تا بتوانید هر محصول خود را در کمتر از 60 ثانیه اضافه کنید ،همچنین شیوه ذخیره داده سعی شده است بهترین نحو باشد تا از انعطاف پذیری بالای برخورد دار باشد ، در همین راستا سعی شده است از الگو ذخیره داده دیجی کالا و پلتفروم های فروش آنلاین بزرگ استفاده شود .

این انعطاف پذیری بالای داده باعث خواهد شد ما افزونه های بیشتری تولید کنیم ، که یک نمونه که همزمان با نسخه 5 شما میتوانید تهیه و نصب کنید ، افزونه فروش با وبسرویس (api) است ، با این افزونه و ویژگی سایر فروشگاه ها و ربات و وبسایت میتوانند به صورت مستقیم به ربات شما متصل شوند و از محصولات شما استفاده کنند و سفارشات مثل یه کاربر عادی برای شما مثل گذشته ارسال شود ، اگر محصولات تان را به وبسرویس دیگیری متصل کردید ، مثل گذشته سفارش به وبسرویس ارسال میشود ، اگر به کانال جانبی ، به کانال جانبی و اگر در کانال سفارشات اصلی ، به کانال سفارشات اصلی ارسال میشود . جهت خرید این افزونه میتوانید از ( لینک) اقدام کنید.

دومین افزونه که قرار است به زودی منتشر شود ، تلینو بیبی است ، این افزونه به شما کمک میکند تا به صورت خودکار توسط خود کاربر در کمتر از 5 دقیقه ، یک نمایندگی از شما بگیرد .

 

ویژگی های افزوده شده در نسخه 5 تلینوپنل :

+ امکان استفاده از افزونه فروش با وبسرویس(API)
+ اضافه شدن لیست محصولات تحت وب با مشخصات کامل (روی صفحه دامین تون)
+ ثبت سفارش سریع با ارسال آیدی سرویس
+ ثبت سفارش سریع از طریق لینک مستقیم
+ لغو سفارش از طریق وبسرویس
+ امکان فعال سازی گرفتن اسکرین برای محصولات مدنظر
+ بهبود بخش فروش فایل دانلودی
+ بهبود قیمت گذاری
+ بهبود افزودن محصول سریع ( ad_shop_fast)
+ بهبود پیگیری سفارش
+ بهبود عودت وجه
+ بهبود انتخاب دسته بندی
+ بهبود ویرایش محصول
+ بهبود پنل مدیریت
+ بهبود بخش ترین ها
+ بهبود مدیریت ادمین ها

  • در ادامه میتوانید برخی از ویژگی های این نسخه را در تصویر بخوانید :

محمد هاشمی
محمد هاشمی وب‌سایت
من محمد هاشمی هستم، برنامه‌نویس و توسعه‌دهنده سمت سرور. از سال 2015 وارد عرصه اینترنت شدم و از سال 2017 به صورت جدی به برنامه‌نویسی مشغول شدم. قبل از شروع فعالیت در زمینه برنامه‌نویسی، به تولید محتوا و نویسندگی در وبلاگ‌ها مشغول بودم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

preloader
لطفا صبرکنید...